poniedziałek, 8 października 2007

przedwieczór - po zajęciach przed zajęciami

filozofia dialogu
rozmawiam z Katarzyną na wykładzie... Idzie nam dobrze, dialog jest genialny:

- Jesteś obcykana w AutoCAD'zie? To przypomnisz mi te różne komendy, bo pozapominałem!
- Które ci przypomnieć?
- Nie pamiętam.
- Aha...

panie Januszu, dajesz pan!
nigdy nie byłem zagorzałym UPRowcem, chociaż już jako przedszkolak sympatyzowałem za dziwnie mówiącą-bzyczącą muszką z Polskiego zoo. No i przyszła kryska na matyska - teraz pokadzę trochę Januszowi Korwin-Mikkemu, bo robi na mnie coraz większe wrażenie (szczególnie w kontekście moich fascynacji Actonem, Misesem i Hayekiem).
Proszę zaparzyć kawkę, rozsiąść w foteliku, zagryźć ciasteczko, kliknąć tam gdzie trzeba i obejrzeć następujące linki:

- Mikkie przy majkrofonie, konwencja Ligi Prawicy Rzeczypospolitej: http://youtube.com/watch?v=PNqUacf1ELM&mode=related&search=
- idea wolności: http://youtube.com/watch?v=_OdzxHQsZSI&mode=related&search=
- dlaczego głos na listę nr 3 nie jest stracony: http://youtube.com/watch?v=qxAgnQlciD8
- spot wyborczy Ligi Prawicy Rzeczypospolitej (po co dali tego Bosaka na koniec?): http://youtube.com/watch?v=5riVyea8u8U

prałat Peszkowski
w nocy zmarł prałat Zdzisław Peszkowski, duszpasterz tysiąca instytucji (twórca Rodziny Katyńskiej), autor tysiąca książek, celebrans tysięcy mszy, bohater tysięcy wydarzeń i kawaler tysięcy orderów. W to, że był święty - ciężko powątpiewać.
Uwaga natury społecznej - nie ma bohaterów? Wszyscy byliśmy ubabrani? Panie Michnik, odstaw Pan kieliszek, pomyśl o prałacie Peszkowskim i nie umacniaj tchórzy w ich tchórzostwie, tylko pomóż im się z niego otrząsnąć po to, by mogli jeszcze być bohaterami.

zrobiło się politycznie
Ufff... politykier z tej grzyzgi! No no... To teraz coś z życia wzięte. Byłem dziś na w miarę normalnych zajęciach - z obsługi programu NEMETSCHEK. Fajna sprawa - skrzyżowanie ArchiCADa z Revit'em. To, co daje się zauważyć to to, że na naszej uczelni o studenta się zabiega! Jesteśmy wiedzą kokietowani, takie odnoszę wrażenie - przychodzimy trochę jak znudzeni widzowie, którzy mają za zadanie ocenić jakość pracy wykładowcy. Rozkładamy piknik na stół (kawa, ciastka, banany, 1,5-litrowe butle z wodą) i patrzymy... Fajne te strony w internecie... Eeeee... mógłby Pan powtórzyć, bo nie zrozumiałem!

Ładna pogoda u mię, oj ładna - dlaczego w Polsce tak szaroburo? Jak to dlaczego? IV RP zepsuła pogodę. Aż chce mi się latać po schodach, zamiast jeździć windą i ruchomymi Treppen - jestem dobrym żołnierzem. Zaraz polecę na kolejne zajęcia - zafundowali mi okienko.

pangrzyzga będzie pracował?
Druga pracownia odpowiedziała! Kurczę, nudzi im się? Z pierwszymi umówiłem się na środę, tym z dzisiaj prześlę wieczorem portfolio.

myśl na popołudnie
Nie ma to jak dobry obiad.
Maciej Gnyszka

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO