piątek, 12 października 2007

!!!hibiskus się otworzył!!!

niebywałe, przekonałem Hibiskusa!
nie uwierzycie, ale Hibiskus jeszcze wczoraj twierdził, że nie otworzy się dopóki nie przestanę gadac o wyborach, ale widziałem że już wieczorem atmosfera odtajała i zaczął się zastanawiać... Zbudziłem się, patrzę - a Hibiskus otworzył kwiatki, rzuca mi się w ramiona i mówi: Paniegrzyzgo, przekonałeś mnie Pan! Głosuję na listę nr 3, na kandydatów PR i UPR! Nie głosuję na kandydatów od Giertycha, bo go nie lubię, ale na kandydatów tych dwóch ugrupowań, bo je lubię. Już skumałem, że nie popieram w ten sposób Giertycha, bo to jest lista, a nie partia! Jestem szczęśliwy! Niech żyje Christianitas i wolny rynek!
Mam zdjęcia upamiętniające to wydarzenie, ale niestety komuniści z blogger.com sabotują moje działania - zepsuł się moduł dodawania zdjęć... Gdy naprawią, wszystko będzie!

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO