wtorek, 8 stycznia 2008

[8 I 2008] wtorek, jemy obiadek!

obiand

gdzie to ja dziś już byłem! I na archytekturze, a przedtem poćwiczyłem i popracowałem do socjologii, a przedtem jeszcze umocniłem obronność państwa razem z panem z Ameryki (ten w rajtuzach, pamiętacie?), a potem (dziś) popracowałem na projekt, pojechałem na nasiadówkę na socjologię i w końcu wróciłem, by obiad zjeść, popracować do konstrukcji, a później na Mszę Św. pojechać i z chłopakami od konstrukcji wieczorem na Wydziale się spotkać w celach projektowych. Postanowiłem w międzyczasie napisać - a co!

ę witro
nie wiem, czy wszyscy zauważyli, ale od tego pisania o in vitro, powstawiali mi reklamy na ten temat. Z tego, co widzę - wysoko płatne, dlatego warto poklikać ze zdwojoną siłą. Który silnik zamówić?

Bloomberg.com
nie wszyscy wiedzą, ale prawdopodobnie będziemy mieli wtykę w Bloombergu! Nie wiadomo czy w Bloomberg.com, czy w BloombergTV i nie wiadomo nawet czy będziemy tam wtyczkie mieć, bo sprawa jest w toku, i nie wiadomo tak naprawdę, czy coś z tego będziemy mieć (np. jakiś cynk przed publikacją wyników, etc.), ale zawsze warto się pochwalić!
Panowie, z którymi spotykałem się między świętami! Widzicie? Do roboty, dwa meliony na koncie, praca na 40 piętrze Mariotta i za 15 lat bierzemy się za realizację naszych planów! Parę stanowisk i miejsc jest jeszcze do obsadzenia! Działki kupować, akcje, mieszkania, sztabki złota, monety, baryłki ropy! Brrrrrum, brrrrrrum! Trąby grają!

zdjęciówka
a na koniec - sesja zdjęciówkowa z Kudowy Zdroju! Anioł w czapce Mirosława Hermaszewskiego (ew. Jurija Gagarina), to Oleńka, gdyby ktoś jeszcze nie poznał. Podtrzymywała z miłościo ledwo dychającego panagruszkie przy życiu podczas choroby nadzwyczaj profesjonalnie!

2 komentarze:

siusiak pisze...

No i kto tą wtyką ma być, Ty? Tworzą oddział w Polsze?

Maciej Gnyszka pisze...

nie, nie ja - czesto tu wspominany kolega. Gdy sprawa sie sfinalizuje - dam cynk na blogu :)

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO