wtorek, 15 stycznia 2008

[15 I 2008] wtorek, św. Pawła pustelnika - paulini kończą świętowanie

Willma, I'm home!
wróciłem. Zjadłem obiad, który (jeszcze ciepły) musiałem porzucić biegnąc na socjologię. Jestem ćwierć-żywy po ostatnim maratonie pracowym i pałowaniu na giełdzie (swoją drogą, na parkiecie mamy arcyciekawą sytuację!). Wszystko na szczęście zrobione, więc zasnę sobie snem sprawiedliwego - bloga jednak nie napiszę. Sporo dziś mi tematów wpadło do napisania, ale to innym razem - czyli pewnie jutro!

myśli na dziś
BONUS! w nagrodę, dwie myśli na dziś!

Nie zabiegaj o współczucie innych: często jest to oznaką pychy lub próżności.
św. Josemaria Escriva, Kuźnia, nr 478

Kiedy mówisz o cnotach teologalnych, o wierze, o nadziei, o miłości, pomyśl, że są to cnoty bardziej do praktykowania, niż teoretyzowania.
św. Josemaria Escriva, Kuźnia, nr 478

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO