poniedziałek, 2 czerwca 2008

[2 VI 2008] poniedziałek, św. św. męczenników Marcelina i Piotra oraz Sadoka i Towarszyszy

ludzie gadają do siebie
w srodę wędrowałem dużo po Warszawie. Przechodząc raz obok nadobnej damy... usłyszałem, że mówi do siebie! Nie... nie miała zestawu słuchawkowego, nic z tych rzeczy. Po prostu bogate życie wewnętrzne.
O, ależ to ludzie gadają do siebie - powiedział do siebie ze zdziwieniem pangruszka...
arcytektura
rzadko piszę o architekturze, co? Wbrew pozorom to nie jest dziwne... Póki co dojrzewa tylko we mnie bunt przeciw obecnemu, śmiesznemu językowi, który obowiązuje w mądrzeniu się na jej temat. Więc póki co trzymam język za zębami. Ale ostatnio radość sprawił mi wywiad z Zahą Hadid, która w Rzeczpospolitej (Zaha wie, komu udzielać wywiadów!) powiedziała, że całe to gadanie o kontekście, o wpisywaniu się w kontekst miasta, to jedna wielka głupota i nonsens. To ta pani, która zaporjektowała nam piękny wieżowiec obok Mariotta (jeszcze nie powstał, spokojnie, to nie ten różowy!). Jako, że myślę podobnie, zaraz powziąłem podejrzenie że czytała mojego bloga i znów zostałem na lodzie z myślą, którą ktoś sławny mi skradł... ale szybko sobie przypomniałem, że na blogu o architekturze piszę od wielkiego dzwona!
dzisiaj, dzisiaj
dziś czeka mnie trochę pracy i do środy będzie podobnie, więc proszę się nie zdziwić, jeśli moja bloggerska płodność zleci nieco z pieca na łeb. Będę nadrabiał miną i ciekawymi artykułami, które ci i owi mi podrzucają, jako warte do pokazania szerszemu gronu.
rozwój
jak widać - przedsięwzięcia się rozwijają. Na tym blogu w weekend było prawie tysiąc osób (co wbrew pozorom nie obniżyło statystyki średniego czasu spędzonego na stronie), Pogadanki Inwestorskie też odwiedziła rekordowa liczba osób (aczkolwiek tu mamy efekt niskiej bazy, jeśli chodzi o porównania). Chciałbym, żeby szło z tym w parze zainteresowanie usługami, z których można korzystać za pośrednictwem bloga, czy reklamami, które na nim pokazuję... Oferta się poszerza - niewykluczone, że już wkrótce będzie można... doładować telefon przez Waszego ulubionego bloga!
Jak widać - homo oeconomicus w panugrzyzdze nie śpi. I proszę mieć to na uwadze, a aby to na uwadze mieć było łatwiej - zamieszczam pod postami od dziś bannerek ku inspiracji.
myśl na dziś
Nie zapominaj: najwięcej posiada ten, kto najmniej potrzebuje. — Nie stwarzaj sobie potrzeb.
św. Josemaria Escriva, Droga, nr 630

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO