środa, 25 czerwca 2008

[25 VI 2008] środa, dzień po Narodzeniu Św. Jana Chrzciciela

co to będzie?
będzie dziś post za dziś i wczoraj - proszę się nie bać! Kto nie był jeszcze na Pogadankach Inwestorskich - niech wpada! http://pogadanki-inwestorskie.blogspot.com/
tematy
nie dałem jednak rady... wróciłem niedawno z Warszawy, gdzie polowaliśmy z Mamą, Tatą i Oleńką na suknię dla Mamy na specjalną okazję! Przedtem nakosiliśmy się z Oleńką, narąbałem drewna, naprzewoziłem drewek - przygotowywaliśmy działkę do drugiej w historii IMPREZY U GRZYZGI. Pora spać - szczzególnie, że ostatnio sypiało się ledwie 6 godzin dziennie i oczy czerwone już jak u perkoza!
Przedstawię jeszcze tylko tematy, przy których chcę w najbliższym czasie pogrzebać na blogu:
- antysemityzm - o co kaman?
- byłem w seminarium i w PZPR - spotkania Grzyzgi na skrzyżowaniu o poranku
- Michalski, Michalski - grzebać w prywatności?
- Czarny Anioł - czyli czy Wanda Nowicka już nie podskakuje?

2 komentarze:

Shork pisze...

no pacz, nie wiedziałem, że perkozy mają czerwone oczy

siusiak pisze...

Potwierdzam, widziałem ostatnio i Oleńkę i czerwone oczy na żywo — wszystko prawda.

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO