czwartek, 5 czerwca 2008

[5 VI 2008] czwartek, św. Bonifacego, biskupa i męczennika

Moi Drodzy!

Mnoży się ostatnio od apeli na gnyszkoblogu, ale co poradzic - jest ciepło i ludziom zaczyna się z gorąca w głowach przerwacac, więc i częściej apelowac potrzeba!
Wszyscy wiemy, że Radio Józef jest najlepszą rozgłośnią prywatną w Polsce. Stanowi nie tylko kwintesencję dziennikarstwa radiowego (wspaniałe reportaże radiowe - rzadkośc obecnie! prócz tego kilkanaście audycji autorskich na wysokim poziomie - nie jeakieś wydurniania i hocki klocki w stylu Figurski-Wojewódzki), ale i wspaniałą oazę dla kultury katolickiej. Jednym słowem - nie tylko wysoki poziom przyrodzony, ale i nadprzyrodzony.
Ostatnio pojawił się pomysł sprzedania Radia sieci Eurozet (właścicielowi RadiaZet i Antyradia, oraz innych szajsów) w ten sposób, że przez jakąś częśc dnia leci wspólne pasmo Radia Plus (które tyle z dawnym plusem ma wspólnego, co ja z czymś, z czym nie mam nic wspólnego), a po południu Józef. Jest to jedna wielka granda, bo Józef jest super od rana do wieczora, a jaka jest oferta Eurozetu - każdy widzi.
Słuchacze wpadli pomysł na ratowanie radia, m.in. poprzez finansowe wsparcie. W tym celu powstała strona internetowa zbierająca deklaracje wsparcia. Ja już swoje sto milionów zadeklarowałem i Was proszę o to samo. Najwyżej te miliardy, które wydajecie w gnyszkokiosku i gdzie indziej, zmniejszą się nieco...
Adres:
http://www.ratujmyradiojozef.pl/

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tak, wczoraj intensywnie posty zamieszczałeś, ze dzisiejszy czwartek, też środą z rozpędu nazwałeś..:)
Pozdrawiam,
Miłego dnia i powodzenia!

Maciej Gnyszka pisze...

:) hehehe... już zmieniłem - dzięki za uwagę!

Marcin pisze...

wyamiana linków? co Ty na to panie Gnyszka?

www.psychika.net

Maciej Gnyszka pisze...

Co ja na to? Muszę Was poobserwować, żeby Was polecić :) Póki co, niezbyt mi w smak racjonalista.pl w polecanych u Was na blogu... :)

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO