czwartek, 29 listopada 2007

[29 X 2007] czwartek - jutro będzie piątek!

hipopotam
co tam, moje myszki? Chciałem powiedzieć, że dziś już muszę iść spać... mam Wam dużo do napisania, ale dzisiaj się przeeksploatowałem i muszę udać się pod kołderkę! Jednak w związku z tym, iż mam ogrom rzeczy do napisania - jutro z rana napiszę to, co miało być dzisiaj, a wieczorem, to co miało być piątkowym wieczorem! O!

myśl na dziś

Powinniśmy więc zaufać słowom Pana: wejść do łodzi, chwycić za wiosła, podnieść żagle i wyruszyć w bezkres świata, który Chrystus daje nam w dziedzictwo. (...)
- A Królestwu jego nie będzie końca!
- Czyż nie raduje cię praca w służbie takiego Królestwa?

św. Josemaria Escriva, Różaniec święty, Katowice-Ząbki 2004, s. 139-140

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO