sobota, 9 lutego 2008

[9 II 2008] sobota, Wielki Post trwa

yhyhyhy - późno już
Moje żabki złote, idziemy już spać, wróciliśmy późno z kolacji w wybornej restauracji Gast, gdzie posiedzieliśmy wraz z Danielem i Katrin, Tawfiquiem i Lindą! Przedtem, zrobiliśmy z Oleńką wielkie pranie, wielki spacer i jeszcze większy drugi spacer! Potem obiad uszykowaliśmy, na Mszę do katedry pojechaliśmy... i od razu na miting do Gasta.
Chciałem Wam piękne zdjęcia choć na dobranoc pokazać... ale coś mi tu na blogerze panowie strajkują i nie chcą wrzucać zdjęć na gnyszkobloga! Nic to - zdjęcia będą jutro wieczorem!
Właśnie - jutro...

jutro...
jutro plan jest prosty - rano do Damenstiftskirche na Mszę Świętą, a potem pociągiem do Salzburga z Katrin i Danielem, tudzież Tawfiquiem. Wrócimy wieczorem, więc w międzyczasie można pokontemplowac ostatnie blogowe wpisa i dobranocki... a także - sami wiecie, Przodownicy szczególnie.

temata
z wymienionych 7 lutego tematów, do omówienia zostały jeszcze trzy! Nic to, w kolejce roją się nowe, oraz kilka fotoreportaży, wśród nich zaś o:

- brakach niemieckiej gospodarki i zaopatrzenia,

- wprowadzeniu stanu wojennego w Niemczech w ostatnich dniach,

- oraz o tym, jak to pangnyszka prawie kloszardem został!

myśl na dziś
Wszystkiego oczekuję od Ciebie, Jezu mój: nawróć mnie!
św. Josemaria Escriva, Kuźnia, nr 170

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO