środa, 30 kwietnia 2008

[30 IV 2008] środa, wspomnienie św. Piusa V

pociągi

jak wiedzą wytrawni Czytelnicy, bardzo dobrze mi się myśli w pociągach spółki PKP Intercity SA! Także i dziś - co i rusz nachodziła mnie jakaś myśl, którą skrzętnie notowałem na bilecie, a gdy skończyło mi się miejsce - w kalendarzu. Jaki stąd wniosek? Jeśli uda mi się znaleźć choć trochę czasu na bloga w przerwach napiętego planu weekendowego, będzie - oj będzie! - co czytać!

Póki co - pozdrawiam 4,5-letnią Oliwię, która umilała mi podróż, drąc się wniebogłosy i denerwując swoich rodziców. Konsekwentnie między stacją Warszawa Centralna, Wrocław Mikołajów. Jako, że jechała do cioci Jadwigi, to i ciocię Jadwigę też pozdrawiam!

kombatanci

nie wiedziałem, że Wojciech Cejrowski ma za sobą kombatancką przeszłość. Jak się okazuje z filmu poniżej - ma!

myśl na dziś
Quia respexit humilitatem ancillae suae — bo wejrzał na uniżenie Służebnicy swojej... — Codziennie coraz bardziej się przekonuję, że autentyczna pokora jest nadprzyrodzoną podstawą wszystkich cnót! Rozmawiaj z Najświętszą Maryją Panną, aby nas ćwiczyła w kroczeniu tą drogą.

św. Josemaria Escriva, Bruzda, nr 289

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO