czwartek, 10 kwietnia 2008

[10 IV 2008] czwartek, tytryryryry!

pani miniSTER
integracja europejska postępuje, a tymczasem okazało się, że francuska minister finansów bardzo się cieszy z wielkiej szansy na ratyfikację Traktatu Lizbońskiego, gdyż... pozwoli to ujednolicić system podatków od firm! Wspaniale, też się cieszę. Chyba, że w tym ujednoliceniu chodzi o to, żeby narzucić reszcie Unii nienormalnośc starej Unii w tej kwestii. A, że o to chodzi - chyba nikt nie ma wątpliwości...
zalatan
dziś pangnyszka miał kolokwium i przegląd, do których się przygotowywałem zawzięcie w ostatnim czasie. Z obu sprawek jestem zadowolony, nawet bardzo. Jutro czeka mnie spiczyk na WA PW, do którego kończę rozbudowaną prezentację. Stąd też - siłą rzeczy dziś znów króciutko.
Niektórzy pytają czy uda się nagrać spotkanie o Socratesie - odpowiedź brzmi następująco: mam nadzieję, że uda mi się znaleźć kamerę cyfrową!
myśl na dziś
W trosce o małe rzeczy przejawia się stały duch umartwienia. Jest to droga uprzyjemniania życia innym ludziom.
św. Josemaria Escriva, Kuźnia, nr 991

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO