piątek, 11 kwietnia 2008

[11 IV 2008] piątek

oj się nagadałem

tak się dziś nagadałem, że aż mnie gardziołek boli i głowa ciężka się wydaje... Bardzo miło mi się pogadankowało o Monachium, choć po 1,5 godziny okazało się, że dotarłem w okolice połowy dystansu między 1/3 a 1/2 całości... i trzeba było kończyć! Być może Słuchacze mieli jeszcze ochotę posłuchać, ale z szacunu dla obiecania, że maksimum 1,5 godziny oraz ze względu na umówienie z pewną damą o 15:30, należało bezapelacyjnie skończyć! Swoją drogą dwie sprawy tu widać - po pierwsze co to za prelegent! Po drugie - jak to, co to za prelegent, skoro prelegent ma tyle do powiedzenia, że mógłby na ten temat poprowadzić seminarium kierunkowe przez cały semestr?
intencje
przy okazji też zrodziło się kilka intencji, których zdradzić wprawdzie nie mogę, ale które polecam modlitwie Radiosłuchaczy...
kuniec
a już zupełnie na koniec polecam stronę pewnej szalonej orkiestry z Warsaw:
myśl na dziś
Wytrwaj na modlitwie. — Wytrwaj, choćby twój wysiłek wydawał się daremny. — Modlitwa jest zawsze owocna.
św. Josemaria Escriva, Droga, nr 101

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO