niedziela, 30 marca 2008

[30 III 2008] Niedziela w Oktawie Wielkiejnocy

niedziela

dziś Niedziela Miłosierdzia Bożego, pangruszka nie zamierza się rozpisywać, ale króciutko napisze! Otóż, Oleńka już dojeżdża do Wrocławia, ja to i owo porobiłem, rano po Mszy Św. pospacerowaliśmy przy wiosennej pogodzie... i teraz zamierzam jeszcze troszkę popracować na jutro. Piękna, wiosenna niedziela, a przy tym Niedziela Miłosierdzia Bożego!

Milionerzy
oglądaliście dzisiaj? Gratulujemy Paulinie - tak jest, to ta sama Paulina, co u nas w grupie na WA PW. Może to lepiej, że wybrała Arka na telefon do przyjaciela, bo gdybym nie wiedział, to byłaby niezła wtopa! Nie chcę nic mówić, ale nieoficjalnie wiadomo, że Paulina zamierza przeznaczyć jedną połowę wygranej na wsparcie UPR oraz Prawicy Rzeczypospolitej, a drugą połowę na zakupy w GNYSZKOKIOSKU!

Rewolucja
ostatnio w komentarzach, tj. w komentarzu do ostatniego posta pojawiła się prośba o doprecyzowanie tego, co rozumiem przez Rewolucję. Dziś nie ma normalnego posta, więc tego nie wyjaśnię, ale pewien trop dałem w komentarzu. Ciekawi niech przeszukają wikipedię za Plinio Correa de Oliveirą, a nie-ciekawi poczekają do poniedziałku, gdy sam napiszę co mam na myśli.

myśl na dziś
Powtarzaj w swym umyśle i w swojej duszy: Panie, ileż to razy podniosłeś mnie, kiedy upadłem i przebaczając przycisnąłeś mnie do swego Serca!Powracaj do tego myślą... i nie oddalaj się od Niego nigdy więcej.
św. Josemaria Escriva, Kuźnia, nr 173

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO