czwartek, 20 marca 2008

[20 III 2008] Wielki Czwartek

Triduum

żabki złote, z okazji Triduum Paschalnego, życzę wszystkim i każdemu z osobna, by Pan Jezus najpierw go nawrócił, prowadząc ze sobą najpierw do Otchłani przez Noc Ciemną, a potem do chwały Zmartwychwstania - tak w tym życiu, tj. metaforycznie, jak i na jego końcu - na progu życia przyszłego.
A że nie zamierzam w tym przeszkadzać - także i samemu sobie - nie obiecuję, że do Poniedziałku Wielkanocnego pojawi się coś na blogu. Może pojawi, może nie - w zależności od potrzeb.
do oblukania
w kiosku mojem promocja wielkanocna - może coś ktoś dla siebie upatrzy, jakiegoś e-booka zgrabnego. Pojawiło się ostatnio sporo książek prawniczych od C.H. Becka.

do posłuchania
wrzuciłem ostatnio najlepsze wykonanie Asperges me, jakie znalazłem na YouTube'ie. Okazuje się jednak, że sieć cała pełna jest lepszych wykonań! Otóż, znany wszem i wobec Pananikl, tj. Kamil podał mię link do wykonania swojego parafialnego. Śpiewają też dziewczątka - co kto lubi, ale mogły się powstrzymać, sami panowie brzmieliby dostojniej. Jednak chorał wymaga męskiej barwy. Ale i tak pięknie.

myśl na dziś
Jezu, od pospólstwa niezbożnie *Jako złoczyńca z łotry porównany, *Jezu mój kochany!
Gorzkie Żale, Część III, Lament duszy nad cierpiącym Jezusem

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Oby Zmartwychwstały Chrustus w Tobie wzrastał, aż wypełni Cie całego i powiesz: juz nie żyję ja, ale Chrystus, który we mnie mieszka /a sposób, kolejność i metodę to już Jemu pozostawiam - żeby nie było: ja akurat boję się ciemności.../

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO