poniedziałek, 10 marca 2008

[10 III 2008] poniedziałek, wróciłem z Dolnego Śląska!

jestem
dziś pobudka o 4:50! Oleńka zbudziła swojego Śpika, który zajął Jej pokój i smacznie spał... oj mówię Wam, ciężko wstać o 4:50, gdy marzy człowiek o ciepłej kołderce i leniwym spanku. Ale nie było rady - choć Rodzice Oleńki w uśpieniu, Ona sama zajęła już się robieniem dla Maciurasa wałówki na drogę, śniadania i innych wspaniałości. A we mnie krwie się dopiero przelewały, zanim się zbudziły i do normalnego obiegu wróciły.
Pomyślałem ostatnio, że jestem starym kawalerem... Niby Oleńka już narzeczona, tj. przyobiecana i regularna nupturientka, ale ze mnie stary kawaler, a z Niej wciąż stara panna! Stan ów trzeba odmienić czym prędzej!

więc planuję
o 12:00, tj. na Anioł Pański byłem na Centralnym. Po drodze zdrzemnąłem się, wchłonąłem pyszne kanapki od Oleńki, poczęstunek od PKP Intercity SA, poczytałem de Tocqueville'a na zajęcia na socjologii, Niezależną Gazetę Polską (http://www.niezalezna.pl/)... i po raz tysiącpińcetny zdałem sobie sprawę z tego, że uwielbiam podróżować po Polsce! A sama ona i ludzie w Niej mieszkający to największa przygoda i radość do odkrywania.
Z Dworca od razu na zajęcia, gdzie bardzo miło spędziłem czas. Budzi się we mnie architektoniczna moc - prowadzący działają na mnie inspirująco i otoczenie mordek kochanych, których pół roku nie widziałem, a które niejednokrotnie na piersi własnej odchowałem... ono też działa inspirująco! Jednym słowem - szczęściu i planom na najbliższy czas nie ma końca. Wśród nich też plany blogowe - muszę jeszcze powrzucać kopę zdjęć z ostatnich niemieckich tygodni!
A szczęściu temu patronuje dzięki mojemu Spowiednikowi św. abp Józef Sebastian Pelczar, pod którego przewodem odprawiliśmy z Oleńką cztery medytacje. Gdy namierzę w internecie miejsce, gdzie można kupić dzieła Tegoż - dam cynk.

witam
witam nową Czytelniczkę Gosię! Zaczęła wczoraj, komentując niedzielny post. Witamy, witamy... a do gnyszkokiosku zapraszamy: http://maciejgnyszka.nexto.pl/! Aha, a wiecie, że Radon ma zamiar kupić sobie prenumeratę u mnie w kiosku? Gdy już kupi, zrobię Mu zdjęcie i wrzucę na bloga, bo przystojniak z Niego nie lada!

zapraszam
w imieniu zaprzyjaźnionej fundacji, zapraszam. Chyba nawet się pojawię, bo chciałbym satanistkę Senyszyn zobaczyć na żywo:


Fundacja Odpowiedzialność Obywatelska
oraz
Akademickie Koło Wspólnoty Samorządowej Województwa Mazowieckiego

mają przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie z cyklu

"DYSKUSJE CZWARTKOWE"

Odbędzie się ono w czwartek, 13 marca o godzinie 20.00 w auli na VIII piętrze Pałacu Kultury i Nauki

Temat spotkania: "Państwo neutralne światopoglądowo? Nieuchronna konsekwencja postępu czy mrzonka?"

Gośćmi spotkania będą:

JOANNA SENYSZYN, Sld
TADEUSZ CYMAŃSKI, PiS
ANDRZEJ CZUMA, PO
MARIAN PIŁKA, Prawica RP

Wstęp wolny

myśl na dziś
Jezu, pod przysięgą od Piotra *Po trzykroć z wielkiej bojaźni zaprzany, *Jezu mój kochany!
Gorzkie Żale, Część II, Lament duszy nad cierpiącym Jezusem

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO