sobota, 7 lutego 2009

[ogłoszenie] praca jest do wzięcia!

Moi mili, dostałem wiadomość od kolegi o możliwości podjęcia współpracy z jego firmą, działającą na rynku finansów osobistych. Jako, że znam ich z bliska - nie waham się polecić. Chodzi przede wszystkim o ludzi z Warszawy i okolic (ze względu na szkolenia), ale firma otwarta też jest na ludzi z innych miast.
Obserwuję ich dynamiczny rozwój od jakiegoś czasu i bardzo miło mi na to patrzec, bo chyba jest z czego byc dumnym...
Zainteresowanych proszę o maila do mnie - gnychen@poczta.onet.pl z tytułem "PRACA", podam wszelkie informacje dot. rekrutacji, które dostałem i przekieruję do samego zainteresowanego. Jest oczywiście dedlajn - należy się zgłaszac najpóźniej do 15 lutego!
Lepiej zatem nie zwlekac i sprawą zainteresowac się od razu.

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO