środa, 7 stycznia 2009

[7 I 2009] Trzech Króly! Gomorra!

Moi Mili, nazbierało mi się tyle tematów do napisania, że chyba jutro oczy popsowacie od monitora, a ja razem z Wami! Dziś już rady nie dam, a to dlatego, żem na premierze filmu Gomorra był (chyba to była premiera...?) i późno do domu wrócił! Film wbrew pozorom nastraja filozoficznie, więc już mi się tak wplótł w rozważania, które w głowie prowadzę od jakiegoś czasu, że aż przyklasnąłem z radości!
Tymczasem jednak pora uciekac do spania, a nocnym markom proponuję lekturę fenomenalnego wywiadu z dzisiejszymi patronami - Trzema Królami, Kacprem, Melchiorem i Baltazarem!
myśl na dziś
Pokora jest kolejną dobrą drogą do osiągnięcia pokoju wewnętrznego. — „On” to powiedział: „Uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych.”
św. Josemaria Escriva, Droga, nr 607





Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO