poniedziałek, 3 grudnia 2007

[3 XII 2007] poniedziałek - św. Franciszek Ksawery pozdrawia, ja też

gwałtu rety!
czy to ja pisałem ostatnio, że już kończę projektować? Haha... oj, nie wiedziałem co tu jeszcze na mnie czeka... No, ale do przeglądu musimy być przygotowani na pińcet procent, moi Mily! Tak więc jeszcze sekundka i chyba długo nie napiszę - bo jeszcze socjalistyczną socjologię muszę na jutro poczytać! Ale, ale - a co to się w klykaniu opuszczamy? Wstyd, moi Kochani - Lexus sam się nie kupi. Na zachętę - niechaj Wam chłopaki z Lao Che pośpiewają i pomyślcie sobie - o czym ten pangruszka w niemieckim mieście myśli?:

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO