wtorek, 31 marca 2009

[31 III 2009] Generał Nil, Katyń - chwała naszym bohatyrom!

wczoraj oglądałem wzruszający trailer filmu Generał Nil o gen. Fieldorfie. Skojarzyło mi się z tym zdjęcie, które znalazłem kiedyś w internecie - pomnika katyńskiego gdzieś w USA. Chwała naszym bohaterom! Tymczasem ja muszę sobie teraz troszkę powypruwać żyły na studia, stąd też dziś także post obrazkowy. A trailer zniknął z youtube'a. Info o filmie na: http://www.general-nil.pl/
myśl na dziś Tyle już lat codziennego przystępowania do Komunii! Kto inny — powiedziałeś mi — stałby się już świętym, a ja... ciągle taki sam! — Synu — odparłem — przystępuj nadal codziennie do Komunii i pomyśl: co by się ze mną stało, gdybym nie komunikował się tak często?
św. Josemaria Escriva, Droga, nr 534














Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO