niedziela, 21 września 2008

[21 IX 2008] XXV niedziela zwykła, Światowy Dzień Środków Społecznego Przekazu

przeprosiny
jestem winien P.T. Czytelnikom przeprosiny za brak piątkowego posta. Muszę się przyznać, że nie byłem do napisania tegoż dysponowany psychicznie, w związku z czym uznałem, że - jeśli miałbym przy okazji kogoś obrazić - lepiej będzie, jeśli Czytelnicy poczytają dwa razy o tym, jak tanio kupić książki. Jak pomyślałem, tak i zrobiłem. W związku z tym to, co planowałem na piątek, pojawi się w poniedziałek.
Pogadanki już gotowe!
jako częśćiowe wynagrodzenie, proponuję lekturę sobotnich Pogadanek Inwestorskich, które wkleiłem dopiero dziś, bo musiałem je rano przyszlifować. Kontynuujemy temat jak rozpocząć inwestowanie?
Równocześnie dziękuję kol. Konserwowanemu z Forum Frondy za przemiłe słowa dotyczące Pogadanek.
Pozwólcie, że zacytuję nasz dialog:
-
Konserwowany: Zgłębiam ja właśnie pogadanki od ich zarania, do współczesności dojdę z pewnością, ale może nie dzisiaj w nocy:)
-
Ja: o żesz w mordę, to jeszcze się Kuledze zejdzie. Ale od zarania najlepiej jest czytać, to fakt.
-
Konserwowany: A tam wiele, jedno popołudnie, jednak kawa, a wszak widać, że warto. Szczególnie, że finanse to od pewnego czasu zgłębiam amatorsko, ale od takiej strony to się jeszcze nie przyglądałem. Pochwalić jeno mogę za pomysł i wykonanie tego com do tej pory przeczytał.
(nie muszę chyba dodawać, że wsio ląduję w czytniku RSS a przy okazji sznureczki znajomym podrzucę)
---------------------------
co powiedzieć? Ano... więcej takich Czytelników, więcej! Nie chodzi o to, by słodzili... ale żeby gdy trzeba pochwalili, gdy trzeba zganili - publicznie, bądź prywatnie.
oremus
korzystając z okazji, chciałem poprosić o modlitwę w intencji Bogu wiadomej, a dla mnie bardzo ważnej. Dla wzbudzenia nastroju, obejrzyjmy i wysłuchajmy:

(dla Czytelników z serwisu niepoprawni.pl podaję link do filmu)
czym się zajmiemy?
w poniedziałek zaś zajmiemy się postawą francuskiego episkopatu wobec Papieża Benedykta XVI, trudnościami we wprowadzaniu motu proprio Summorum pontificum, panią, która śpiewa banialuki o siusiakach, kryzysem finansowym oraz Simonem Molem ps. Zapylacz.
myśl na dziś
Niech twoje życie nie będzie bezpłodne. — Bądź pożyteczny. — Zostaw pamięć po sobie. — Świeć światłem swojej wiary i miłości. Życiem apostoła zacieraj lepkie i brudne ślady pozostawione przez nieprawych siewców nienawiści. — I na wszystkich ziemskich drogach rozniecaj ogień Chrystusowy, który nosisz w sercu.
św. Josemaria Escriva, Droga, nr 1

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO