sobota, 4 lipca 2009

[4 VII 2009] sobota, a urodziny się zbliżają...

W życiu każdego mężczyzny...

...przychodzi taki moment, gdy obchodzi urodziny! Nie inaczej jest w moim życiu - już we wtorek o 16:00 minie 23 lata, odkąd wyszedłem z miłego mieszkania u Mamy, trzy tygodnie przed terminem (jak wychodzić, to z pompą!).
W tym dniu będę zdawał egzamin inżynierski na WA PW, więc jeszcze do wtorku czeka mnie trochę pracy, skąd i nie należy się spodziewać wznowienia prac blogerskich nad tematami, które zapisałem sobie na komputerze do poruszenia. Planuję jednak skończyć Wakacyjny Plan Czytelniczy - dziś powinien pojawić się kolejny odcinek!

Równocześnie, tak jak w zeszłym roku daję link do e-booka, którego chętnie bym otrzymał, gdyby ktoś z Czytelników chciał mi go sprezentować. Jest nim nowość w Złotych Myślach, książka Kamila Cebulskiego Myśleć jak milionerzy. Mechanizm - jeśli ktoś chciałby zrobić mi prezent urodzinowy - jest prosty. Kupujemy w ZM e-booka, a potem do mnie wysyłamy maila z linkiem, skąd będę mógł go jednorazowo ściągnąć.

Do samego Autora mam sporo zastrzeżeń, których może tu nie będę rozwijał, bo nie mam na to czasu, jednak książki jestem ciekaw. Więcej na temat Kamila Cebulskiego można dowiedzieć się na jego stronie. Założył m.in. dobrą księgarnię e-biznesową Aragon.pl, ale i parę innych przedsięwzięć, które uważam za mniej udane. No, na temat Cebulskiego innym razem. Książka mnie mimo wszystko ciekawi. Okładka niestety wybitnie nieudana.

a rok temu
http://maciejgnyszka.blogspot.com/2008/07/4-vii-2008-1-pitek-miesica-w-elbiety.html
http://maciejgnyszka.blogspot.com/2008/07/4-vii-2008-dobranoc.html

myśl na dziś
Nie miej ducha zaściankowego. — Poszerzaj swe serce, aż stanie się uniwersalne — „katolickie”. Nie trzepocz skrzydłami niczym kura, skoro możesz wzbić się wysoko jak orzeł.
św. Josemaria Escriva, Droga, nr 7



Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO