środa, 20 sierpnia 2008

[20 VIII 2008] św. Bernarda, opata i doktora Kościoła

czas urlopowania i wracania z urlopu
niniejszym informuje się, że nastąpił koniec trzonu wyjazdowego moich wakacji! Wróciłem do domu o 16:30... i poczułem dziką żądzę napisania posta, którą mogłem zrealizować dopiero teraz... Wybaczcie, ale zanim się rozpiszę, minie pewnie trochę czasu, więc póki co - zapraszam na najnowszą Pogadankę Inwestorską: http://pogadanki-inwestorskie.blogspot.com/ i do tego bloga - postaram się być codziennie, choć przez najbliższych parę dni stężenie obowiązków pozablogowych będzie wysokie...
cóżem zwiedził?
zwiedziłem i Dolny Śląsk, i Pomorze, i Kujawy - przejeżdżając po drodze przez takie miejsca jak Płock i Toruń - bliskie mojemu serduszku, jak mało które... Powiem krótko - Polska jest przewspaniała. Myśl tę będę rozwijał na pewno leniwie do kolejnych wakacji, więc proszę nie naciskać.
Na Dworcu Autobusowym w Płocku, w kibelku w piwnicy od 4 lat nic się nie zmieniło. Imitacja marmuru na ścianie z białych kafelków za pomocą farby olejnej - jak była, tak jest. Może nieco bardziej zdrapana... Prawy pisuar przecieka.
co zamierzam?
przyznam, że choć wziąłem urlop od blogowania, to skwapliwie notowałem tematy i myśli do poruszenia na tym blogu. Jest ich już całe dwie strony kalendarza, a dojdą do nich i te, które zrodziły się podczas pobytu w Niemczech. Jednym słowem - będzie dużo czytania...
czym się zajmiemy?
jak zwykle - wszystkim. Dojdą nam być może nowe tematy - wychowanie dzieci, polityka międzynarodowa, doskonałe nabożeństwo do Maryi... Dobrze, już nie zdradzam.
niepoprawni.pl w Rzeczpospolitej!
jak zapewne niektórzy wiedzą, mój blog agregowany jest w serwisie http://www.niepoprawni.pl/ o którym dziś przeczytałem w Rzeczpospolitej kupionej we Włocławku! Otóż, serwis stworzył petycję do Tusku ws. Gruzji. Brawo chłopaki! Brawo nasi czytelnicy!
Swoją drogą, ostro sobie mister Putin ostatnio poczyna...
Klub Audiobook'ów
pojawił się w internecie Klub Książki Audio - nie tylko dla obecnych fanów, ale i potencjalnych. Członkostwo polega na otrzymywaniu informacji o nowych książkach dostępnych w wersji audio, a na dobry początek - w ramach gratisu - dostaje się jedną książkę audio (tzw. audiobook). Przydatne przede wszystkim dla tych, którzy nie mają czasu na czytanie, bądź mają dzieci.
myśl na dziś

Spójrz, tak wiele jest powodów by czcić Świętego Józefa i brać naukę z jego życia: był mężczyzną silnej wiary...; pracą zapewnił byt swojej rodzinie (Jezusowi i Maryi) strzegł czystości Najświętszej Maryi Panny, która była jego Oblubienicą; i szanował – kochał! – wolność Boga, który wybrał nie tylko Najświętszą Maryję Pannę na Matkę, lecz również jego – na Oblubieńca Maryi.

św. Josemaria Escriva, Kuźnia, 552

Brak komentarzy:

ciekawostki:

Pierwsze w Polsce profesjonalne szkolenie giełdowe!
Aktualny PageRank strony maciejgnyszka.blogspot.com dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO